Konta nieaktywnych użytkowników są co pewien czas kasowane.
Accounts of inactive users are regularly deleted.

Używamy oraz maltretujemy pliki cookies, w celu ułatwienia korzystania z naszego serwisu (już w to wierzę że nikt o tym nie wiedział). Jeśli nie chcesz, by pliki słodkich karmelowych ciasteczek (znaczy się cookies) były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Skocz do:
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 29 Głosów - 3.34 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ciekawe, poruszaj?ce, interesuj?ce, etc. cytaty
12-23-2009, 19:55
Post: #1
Question Ciekawe, poruszające, interesujące, etc. cytaty
Zamieszczajcie tutaj cytaty (przysłowia bądź własne myśli), które wydają się wam ciekawe, poruszające, etc. Jako, że na forum nic się nie dzieje, to może chociaż tutaj trochę podbijemy statystyki postów Big Grin

C.C. Code Geass napisał(a):Czy wiesz, dlaczego śnieg jest biały? ... Ponieważ zapomniał, jakiego koloru był dawniej.

Mefistoteles, Goethe napisał(a):Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni.

'TIL ALL ARE ONE!


Moje MAL
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
12-23-2009, 20:32 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-23-2009 20:32 przez kolo.)
Post: #2
RE: Ciekawe, poruszające, interesujące, etc. cytaty
Co ciekawsze cytaty z pewnego kanału IRC (nie są one zebrane przeze mnie). Może zawierać wulgarne wyrażenia, dwuznaczne propozycje i ogólnie być odrażające. Sleepy

Cytat:<@T> wiem ze wampiry nie chodza tak szybko spac ale jebne sobie palcowe i mi sie zachce Big GrinD

<@T> no rozbierac sie brudasy szybko zaczynamy nasza slynna orgie ^^

<@T> chcecie suki moje mocne bardzo hoooot foty ? Big Grin moze jutro sobie pstrykne kilka jak ciotka pojdzie do pracy bo przebiore sie w jej ciuchy ^^

<@T> aaa na tej twojej plazy pamietasz ten dzien gdy promyk slonca przeswietlil twa szpare ummm nigdy nie zapomnie tego uczucia 9_9

<@T> no ja juz o tym zapomnialem bo jakos moja rodzina zdala sobie z tego sprawe ze tak nie jest Big Grin ale jakies 3 lata temu slyszalem od babki podobne hasla do tego " wez sie za panny a nie grasz jak dziecko" hahahah
<@T> wybacz babka wole chlopakow XD XD XD

<@T> oj strasznie chcialbym Big Grin lub chcialbym posiadac jakis klub Playstation ^^ a tak blizej przy ziemi to chcialbymd dawac dupy w japonskum burdelu Big GrinD

<@T> hehe czad xD

(Hot_Maszynista) wiec teraz zamknij te oczeta spocone jak slimak po dlugiej wedrowce :") opowiem ci bajeczke jak samuel ciagnal paleczke ^^

(T) oh tak lubie te twoje chlopskie zwroty Big Grin bawia mnie one niezwykle i dlatego wciaz tu jestem dzejms w twojej fantazji :")

(T) a ja jem drazetki z dalnem (pawelx22 na opakowaniu)

(opis z gg): Dziś jestem dla Was ! ^ __ ^ (Chcesz mnie na wyłączność ? 200zł)

(@T) ja jaki twoja pami psycholog w stroju namietnej pielegniarki pomege ci sie uporac z tym problemem tylko musisz mi opowiedziec 'troszki' o sobie < zaklada noge na noge> 9_9

(@T) nie jestem zapalony tylko napalony ^^

(@T) tig(...) moze ci brakuje drewna na opal ? mam tu przed domem troche to moge ci oddac za przyslowiowa dupe Big GrinD

(@T) teraz pros tate co noc o kase Big GrinD

Cytat:(@T) weze sa mega czyste zawsze sa bardzo czysciutkie chyba rownie czyste co ryby xD nie to co ojszczane myszy xD

(@T) tylko moj drogi jak bedziesz kupowal gupiki to pamietaj by kupic 2 samce i 3 samice samcow nie moze byc wiecej jak samic Big Grin chyba ze kupisz 3 samce geje xD

(@T_zw) ale tam nie bylo linka do gry tylko cos w stylu " szukam gry halinka jol jol jol ma ktos ' i ktos odpisal upne ci za loda ' i tyle bylo Smile

(@T) a ja ide troche pograc w FE bo gra jest niczym wielkie suty Smile przepiekna Big Grin

(@T) aaauuu aaaa zrob to gn(...) moj ty rozkoszny grajku Big Grin

(@T) gdzie sie podzialy wasze napalone duszyczki tetniace zyciem gdzie ta iskierka namietnej fantazji Sad ?

(@T) lai jaji jaj stoi mi butterfly ^ ^

(@T) wiesz ja lubie zgrywac postac uleglej szalonej i nienasyconej kurewki w seksie stekanie w czasie milosci i takie tam wiec sam wiesz tylko prawdziwi kolesie nie kolesio-panny Big Grin

(@T) odlecialem z twoim starym do krainy jebanka pospolitego Smile

Ze względu na bezpieczeństwo osobników występujących tutaj ich nicki zostały ocenzurowane (oprócz 2 przypadków, gdzie nie wiem kto to jest, ale przypuszczam że to T, oraz jest to postać powszechnie nielubiana).

OUT OF MY WAY! I have to save the internet.


[Obrazek: bhood-wins.gif]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
12-26-2009, 21:28
Post: #3
RE: Ciekawe, poruszające, interesujące, etc. cytaty
Chyba Erelenowi nie chodziło o tego typu cytaty Big Grin
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
12-26-2009, 21:37
Post: #4
RE: Ciekawe, poruszające, interesujące, etc. cytaty
No to może tak?
Cytat:Lubisz Lecha?
Lubię piwo, Lech to piwo, więc lubię Lecha.
Aha...
Swoją drogą owy T strasznie ostatnio wszystkich zirytował, nie sądzę żeby mu zbyt wiele osób wybaczyło jego ostatni wyczyn Tongue

A tutaj z mojego dzieciństwa Tongue
Cytat:Kolo chodź na "trójkę", pogramy w nogę.
Nie mogę, noga mnie boli.
No to będziesz stał na bramce.
Ręka mnie boli.
No dobra to w co grasz?
W Diablo 2.

Sam widzisz Eax że jakoś nikt oprócz Erelena nie daje takich cytatów o jakie mu (podobno) chodziło.

OUT OF MY WAY! I have to save the internet.


[Obrazek: bhood-wins.gif]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-30-2010, 00:50 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-30-2010 00:51 przez Erelen.)
Post: #5
RE: Ciekawe, poruszające, interesujące, etc. cytaty
Cytat:Przyjaźń nie polega na transakcji dwustronnej, to nie jest coś co otrzymujesz. Jest to Twoja egoistyczna chęć dawania siebie, komuś innemu.
Kompilacja własna różnych wypowiedzi na temat przyjaźni Smile

jakiś średniowieczny manuskrypt alchemiczny napisał(a):The bird of Hermes is my name, eating my wings to make me tame.

'TIL ALL ARE ONE!


Moje MAL
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-30-2011, 17:20
Post: #6
RE: Ciekawe, poruszające, interesujące, etc. cytaty
Ferdynand Kiepski napisał(a):W tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem.

'TIL ALL ARE ONE!


Moje MAL
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-30-2011, 20:22
Post: #7
RE: Ciekawe, poruszające, interesujące, etc. cytaty
Jedna z wypowiedzi Frankiego (który jeszcze żyje i jest w więzieniu)

Cytat:"Szybki cios w tylna część głowy(najlepiej młotkiem) potem nożem lub innym ostrym przyborem pokroić ciało zostawić sobie miękkie kawałki mięsa do jedzenia. Najlepsze są kobiece uda lub pośladki gotowane w gulaszu z borowików (na drugi dzień po ugotowaniu) , resztę ciała wyrzuć lub ugotuj na galaretkę"

[Obrazek: animacjazorro.gif]

[Obrazek: emilxman.png]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-30-2011, 23:56
Post: #8
RE: Ciekawe, poruszające, interesujące, etc. cytaty
Mnie zawsze poruszają cytaty Piłsudskiego
Cytat:"Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy."

"Głową muru nie przebijesz, ale jeśli zawiodły inne metody należy spróbować i tej"
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-25-2011, 14:48
Post: #9
RE: Ciekawe, poruszające, interesujące, etc. cytaty
Coś z dedykacją dla wszystkich forumowych pań.
Niccolo Machiavelli napisał(a):Szczęście jest jak kobieta, którą trzeba koniecznie bić i dręczyć, aby ją posiąść...

'TIL ALL ARE ONE!


Moje MAL
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-04-2015, 02:29
Post: #10
RE: Ciekawe, poruszające, interesujące, etc. cytaty
Trzymaj swoich przyjaciół blisko, ale jeszcze bliżej swoich wrogów - Oryginał - "Keep your friends close, but your enemies closer" Michael Corleone grany prze Ala Pacino - Ojciec chrzestny II

bdburchex.com.pl
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do: